Μεθοδολογία Προγραμματισμού

General

Course Contents

  • Εισαγωγή στη γλώσσα Java
  • Εισαγωγή στη UML
  • Εισαγωγή στην αντικειμενοστραφή ανάλυση και σχεδίαση
  • Χαρακτηριστικά καλής και κακής σχεδίασης
  • Μοτίβα σχεδίασης

Educational Goals

Σκοπός του μαθήματος είναι να εισάγει τον φοιτητή στις βασικές έννοιες …

Με την επιτυχή ολοκλήρωση του μαθήματος ο φοιτητής/τρια θα είναι σε θέση:

  • Να αναλύει την…
  • Να περιγράφει τις…
  • Να κατανοεί το…
  • Να συγκρίνει τα…

General Skills

  • Αυτόνομη εργασία
  • Ομαδική εργασία
  • Άσκηση κριτικής και αυτοκριτικής

Teaching Methods

Διαλέξεις με χρήση διαφανειών. Στη διάρκεια των διαλέξεων δίνονται διάφορα προβλήματα στους φοιτητές, ενώ αναλύονται σε βάθος παραδείγματα που προκύπτουν κατά τη συζήτηση με τους φοιτητές. Εξ αποστάσεως εκπαίδευση (χρησιμοποιώντας λογισμικό ασύγχρονης εκπαίδευσης)

Use of ICT means

  • Διαφάνειες
  • Δοκιμασίες πολλαπλών επιλογών που βαθμολογούνται αυτόματα
  • Πόροι Internet (papers, οδηγίες κτλ)

Teaching Organization

ActivitySemester workload
Διαλέξεις26
Ασκήσεις Πράξης (ΑΠ)13
Εργαστηριακές Ασκήσεις13
Συγγραφή εργαστηριακών αναφορών21
Αυτοτελής Μελέτη Φοιτητή52
Total125

Students Evaluation

Γραπτή εξέταση πολλαπλών επιλογών, παρουσιάσεις, γραπτές εργασίες, προφορική εξέταση.

Πιο συγκεκριμένα, το θεωρητικό μέρος του μαθήματος γίνεται με γραπτές εξετάσεις πολλαπλών επιλογών.

Οι σπουδαστές έχουν τη δυνατότητα να παραδώσουν και να παρουσιάσουν στην τάξη βιβλιογραφικές εργασίες και ατομικό project λογισμικού το οποίο μετράει 40% του τελικού τους βαθμού. Στο εργαστηριακό μέρος η αξιολόγηση γίνεται:

  • με βάση προφορική εξέταση στο τέλος του εξαμήνου επί της εργαστηριακής εργασίας που δίνεται (project)
  • με βάση την παρουσίαση, που επίσης γίνεται για την ίδια εργασία

Related Research Journals

  • Αλέξανδρος Χατζηγεωργίου, Αντικειμενοστρεφής σχεδίαση: UML, αρχές, πρότυπα και ευρετικοί κανόνες, Κλειδάριθμος.
  • Martin Fowler, Kendall Scott, Εισαγωγή στη UML, Κλειδάριθμος.
  • Craig Larman, Applying UML and Patterns, Prentice Hall PTR.
  • Bruce Eckel, Thinking in Java, Prentice Hall.